همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Bookory برای ووکامرس

قالب Bookory یک قالب تمیز، قابل تنظیم و سبک برای راه اندازی فروشگاه کتاب بر پایه ووکامرس است که برای کمک به سرعت ایجاد یک فروشگاه آنلاین بر اساس وردپرس که کتاب های چاپی، مجلات یا کتاب های الکترونیکی را تبلیغ و فروش می کند، ایجاد شده است.

این قالب برای همه افراد، صاحبان کتابفروشی، ناشران، نشریات و نویسندگان عالی است تا وب سایت فروشگاه کتاب خود را راه اندازی کنند.

به علت پشتیبانی قالب وردپرس بوکوری از افزونه سازنده صفحه برتر، اِلمِنتور، شما قطعاً قادر خواهید بود تا قالب را تا سطح نیازهای خود سفارشی کنید. هیچ دانش برنامه نویسی لازم نیست!

این قالب همچنین، کاملاً سازگار با افزونه فروشگاه ساز آنلاین ووکامرس است و شما در اجرا و مدیریت فروشگاه کتاب خود هیچ مشکلی نخواهید داشت.

علاوه بر این، بوکوری بهینه شده برای بارگذاری سریع و کارکرد خوب در انواع دستگاه ها است و از WPML و حالت RTL برای سایت های چند زبانه پشتیبانی می کند.

دانلود قالب Bookory برای ووکامرس
بوکوری قالب فروشگاه کتاب برای وردپرس Book Store WooCommerce Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!