همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Book Your Travel راست چین برای وردپرس

قالب Book Your Travel اولین تم رزرو سفر وردپرس در ThemeForest بود و انقلابی را در تم های ارائه خدمات گردشگری در وردپرس به وجود آورد. این محصول به طور مستقیم مسئول بهبود چشمگیر سایت های حوزه گردشگری است با وجود چندین هزار خریدار راضی، واضح است که مشتریان از کیفیت و امکانات این قالب جذاب لذت میبرند.

این قالب وردپرس کاملاً واکنش گرا به طور خاص برای آژانس های مسافرتی، اپراتورهای تور، اپراتورهای سفر دریایی، شرکت های اجاره اتومبیل و سایر موارد مشابه در تجارت گردشگری طراحی و توسعه یافته است. آماده ترجمه استاندارد به هر زبانی و دارای ویژگی هایی مانند سیستم رزرو قدرتمند و کاملاً یکپارچه، بررسی دقیق در دسترس بودن، فیلتر جستجوی پیشرفته، ناحیه فروشگاهی است که کاربران (فروشندگان) می توانند لیست های خود را ارسال و مدیریت کنند، در دسترس بودن، نرخ ها و رزرو، سیستم بررسی کاربر و بسیاری موارد دیگر در این قالب جای داده شده است.

دانلود قالب Book Your Travel راست چین برای وردپرس
بوک یور تراول – قالب بوکینگ و رزرواسیون وردپرس Online Booking WordPress Theme

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!