همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب BLK Design System PRO React

با بهره گیری از BLK Design System PRO React فرایند توسعه خود را با یک سیستم طراحی مشکی ممتاز طراحی شده با بهره گیری از فریم ورک Bootstrap که با React، Reactstrap، و Create-react-app ساخته شده است، شروع کنید. این محصول حاوی ترکیب رنگ هایی است که مشاهده آنها جذاب است و دارای کارت های جادار، تایپوگرافی زیبا و گرافیک مدرن است.

بی ال کی دیزاین سیستم پرو با بیش از 1100 جزء مجزا، 43 بخش و 17 صفحه نمونه ساخته شده است که به شما آزادی انتخاب و ترکیبات بی نهایت را می دهد. همه اجزای این قالب می توانند رنگ های مختلف و متنوعی داشته باشند که می توانید به راحتی با استفاده از فایل های SASS آن ها را تغییر دهید.

شما با بهره گیری از این طرح به شکل چشمگیری در زمان صرفه جویی خواهید کرد. زیرا همه عناصر آماده و از پیش در آن پیاده سازی شده اند. این سیستم طراحی همراه با نمونه های از پیش ساخته ارائه شده است، بنابراین فرآیند توسعه در آن یکپارچه است، و جابجایی از صفحات نمونه به وب سایت واقعی به آسانی میسر خواهد بود.

در این محصول هر عنصر دارای چندین حالت برای رنگ ها، سبک ها، شناوری ماوس و حالت فوکوس است که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

دانلود قالب BLK Design System PRO React
بلک / بی ال کی دیزاین سیستم پرو ری اکت مجموعه عناصر رابط کاربری وبسایت بر پایه بوت استرپ و ری اکت (REACTSTRAP)

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

محصول فاقد فایل های دیزاین است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!