همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب BeTheme بی تم برای وردپرس + راستچین و فارسی

قالب BeTheme قالبی بسیار قدرتمند، چند منظوره و در عین حال زیبا برای وردپرس است که مدتهاست توانسته با نمایش قابلیت های خود، چشم همگان را به خود خیره کند. این قالب تا امروز در سایت تم فارست حدودا 41 هزار بار خریداری شده و از کاربران خود رتبه ای معادل 4.8 از 5 دریافت کرده است. قبل از اینکه به معرفی امکانات این قالب بپردازیم، جا دارد به این نکته اشاره کنیم که چه شما به دنبال ساختن سایت برای خودتان باشید و چه توسعه دهنده ای باشید که میخواهد برای مشتریانش سایت وردپرسی ایجاد کند، قالب وردپرس BeTheme قالبی است که میتواند در هر مرحله با شما همراهی کرده و از پس نیاز های کوچک و بزرگ شما به بهترین شکل بر بیاید.

قالب بی تم، قالبی واکنش گرا و چند منظوره است. با توجه به واکنش گرا بودن این قالب، طبیعتا میتوانید انتظار داشته باشید که کاربران شما با هر اندازه ی صفحه ای میتوانند تجربه ای مناسب از به کار گیری وبسایت شما داشته باشند. این قالب همچنین کاملا آماده برای به کار گیری در صفحات رتینا میباشد و با توجه به این امر، کاربرانی که با صفحات نمایش دارای رزولوشن و وضوح بالا، به سایت شما سر بزنند، در صورت به کار گیری عناصر مناسب از طرف شما، با وبسایتی خیره کننده و بسیار زیبا مواجه خواهند شد که نشان از سلیقه ی صاحب آن خواهد داشت.

خبر خوبی که برای ما ایرانی های فارسی زبان وجود دارد این است که قالب BeTheme به صورت پیشفرض به استایل های RTL – استایل برای زبان های راست به چپ نیز مجهز است. به همین جهت به کار گیری این قالب حتی با زبان فارسی نیز میسر بوده و همین امر به شما اجازه میدهد که در کوتاه ترین زمان، قادر به استفاده از این قالب بر روی وبسایت خود باشید.

استفاده از صفحه ساز درگ اند دراپ در وردپرس - Muffin Builder و ویژوال کامپوزر

یکی از امکانات جالب قالب BeTheme این است که برای ایجاد صفحات، دو نوع پیج بیلدر مختلف در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید از بین Muffin Builder و Visual Composer یکی را برای ایجاد صفحات خود به صورت درگ اند دراپ انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید و به این شکل از مزایای این صفحه سازهای قدرتمند بهره مند شوید. همانطور که میدانید، استفاده از پیج بیلدر ها در ایجاد صفحات به شما اجازه میدهد که با چند کلیک و اعمال تنظیمات بسیار ساده از طریق رابط کاربری قابل درک و گرافیکی، صفحاتی بسیار پیشرفته و سفارشی سازی شده ایجاد کنید که اگر میخواستید چنین کاری را بدون یک پیج بیلدر انجام دهید باید ساعت ها وقت، صرف کد نویسی آن صفحه میکردید.

بی تم، تنوع بسیاری در انتخاب حالا نمایش در اختیار شما قرار میدهد. از انتخاب انواع حالت های باکس دار، تمام صفحه، دارای ساید بار و … گرفته تا امکان سفارشی سازی کامل سربرگ و انتخاب از بین حالاتی متنوع برای این قسمت، همه و همه از طرق پنل مدیریتی بسیار قدرتمند، کاملا در اختیار شماست و شما میتوانید با اعمال ترکیب های دلخواهتان، وبسایتی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید. با بی تم، محدودیتی در نوع سایتی که ایجاد میکنید نیست چرا که این قالب چند منظوره، به سادگی میتواند خود را با انواع نیازها مطابقت دهد.

rtl badgefarsi badge

قالب چند منظوره BeTheme به تعداد زیادی کد کوتاه یا Shortcode مجهز است که هر یک امکان جدیدی به سایت شما اضافه میکنند و با استفاده از Shortcode Generator ای که در این قالب برای شما در نظر گرفته شده، شما به سادگی میتوانید از این کد های کوتاه در ساختن صفحات خود بهره بگیرید. از امکانات جالب دیگری که در این قالب به چشم میخورد، امکان استفاده از مگامنو ست که این امکان به شما اجازه میدهد، منو هایی حرفه ای ایجاد کرده و در وبسایت خود در اختیار کاربرانتان قرار دهید. جالب است بدانید که از بیتم در حالت تک صفحه یا One Page به همراه افکت Parallax و پس زمینه های ویدئویی نیز میتوانید بهره بگیرید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این قالب به شما اجازه میدهد فونت های دلخواه خود را آپلود کرده و بجای فونت های گوگلی، از فونت های دلخواهتان بر روی آن استفاده کنید. همچنین امکان اعمال تغییرات بر روی CSS و JS نیز از طریق پنل مدیریت این قالب برای شما به ساده ترین شکل میسر است.

امکانات متنوع قالب BeTheme - بهینه شده برای سئو - سرعت بارگذاری بالا و سازگار با مرورگر های مختلف

از مزایای قابل تحسین قالب وردپرس BeTheme رعایت اصول و استاندارد های سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجوست که باعث میشود این قالب با استاندارد های افزونه هایی مثل Yoast SEO و All in one SEO نیز سازگار تر باشد. همچنین طبق گفته ی سازنده ی قالب، این قالب برای سرعت در بارگذاری، کاملا بهینه شده و به همین جهت میتوان از به شکلی موثر در ایجاد سایت هایی سریع استفاده کرد. شاید بد نباشد به این نکته هم اشاره کنیم که با توجه به سازگاری این قالب با افزونه ی ووکامرس به سادگی میتوانید طی زمانی کوتاه، فروشگاه اینترنتی خودتان را نیز با آن به راه بیاندازید و کار خود را شروع کنید.

در ادامه به صورت مختصر به برخی امکانات قالب وردپرس BeTheme اشاره میکنیم :

  • ارائه شده به همراه اسلایدر های پریمیوم Layer Slider و Slider Revolution
  • امکان بهره گیری از دو صفحه ساز ویژوال کامپوزر و مافین بیلدر
  • سازگار با ووکامرس جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی
  • سازگار با WPML برای ایجاد محتوای چند زبانه
  • سازگار با MailChimp, Contact Form 7, Yoast Seo, W3 Total Cache و …
  • سازگار با بادی پرس و بی بی پرس
  • دارای بیش از 200 کد کوتاه کاربردی
  • دارای استایل های راست به چپ (rtl.css)
  • سازگار با کلیه ی مرورگر های استاندارد
  • بهینه سازی شده برای سرعت بارگذاری
  • مطابق با الگوهای بهینه سازی برای موتور های جستجو
  • مجهز به ابزارک های سفارشی
  • عدم محدودیت در استفاده از رنگ ها
  • امکان اعمال استایل های سفارشی بر روی نقشه های گوگل
  • مجهز به حالت در دست تعمیر (Maintenance Mode)
  • امکان تعریف انواع سایدبار های سفارشی
  • دارای انتخابگر آیکن، جهت استفاده آسان از آیکن ها
  • مجهز به امکان استفاده از فونت های سفارشی
  • پنل مدیریت قدرتمند با امکان انتخاب انواع قالب بندی
  • حالات بسیار متنوع برای منو های ناوبری
  • دارای حالت تک صفحه با افکت پارالاکس و پس زمینه ویدئویی
  • امکان استفاده از مگا منو ها
  • واکنش گرا و سازگار با صفحات رتینا
  • کاملا چند منظوره و مناسب برای ایجاد انواع سایت ها
  • ساخته شده و بر اساس HTML5 و CSS3
  • و بسیاری امکانات بی نظیر دیگر …

تصاویر بخش هایی از پنل تنظیمات قدرتمند این قالب را که به زبان فارسی ترجمه شده میتوانید در زیر مشاهده کنید. برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر، کافی است روی آنها کلیک کنید. یا برای مشاهده در اندازه واقعی، روی تصویر رایت کلیک کرده و open link in new tab را انتخاب کنید.

توصیه میکنیم برای اینکه با تمامی بخش ها و امکانات این قالب آشنا شوید، حتما سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید و از مشاهده ی بخش های مختلف آن لذت ببرید.

قالب BeTheme را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و سایت بی نظیر خود را با آن ایجاد کنید.

امتیاز: 4.6/5 از 115 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل mfn-opts-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/themes بارگذاری کنید.
فایل fa_IR.mo را در مسیر
wp-content/betheme/languages بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!