همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب BabyCare برای جوملا

قالب BabyCare یک تمپلیت پرستار بچه برای جوملا است که برای مهدکودک ها، مراقبت های بعد از مدرسه، پیش دبستانی، مهدکودک، پرستار بچه، مراقبت از کودکان، وبلاگ مادران، آژانس های پرستار بچه، خدمات دفاتر پرستار بچه ه، و سایر سایت های مراقبت از نوزاد ساخته شده است. طراحی با دقت و قالب حرفه ای سایت شما می تواند سطح اعتماد بین مشتریان و ارائه دهندگان خدمات را بهبود بخشد. از این قالب می توان برای هر کسب و کاری که راه حل های مراقبت در منزل را برای دستیابی به حداکثر نرخ تبدیل ارائه می دهد استفاده کرد.

بیبیکر با چیدمان صفحه اصلی خیره کننده و بسیار جذاب ارائه می شود. تنها چیزی که لازم است کمی سفارشی سازی است تا به راحتی وب سایت خود را راه اندازی کنید. می‌توانید بدون زحمت عناصری مانند متون، تصاویر، پس‌زمینه، نمادها، طرح‌بندی‌ها، رنگ‌ها و فونت‌ها را به دلخواه تغییر دهید و همه چیز را مطابق میل و سلیقه خود تنظیم نمایید.

دانلود قالب BabyCare برای جوملا
بیبی کر قالب سایت مهدکودک، پیش دبستان، مراقبت و آموزش کودکان و پرستار کودک برای جوملا BabySitting and Child Care Agencies

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!