همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Axtra برای وردپرس

قالب Axtra یک تم وردپرس پیشرفته است که برای انواع آژانس های دیجیتال، استودیوهای طراحی، آژانس های بازاریابی، ویترین نمونه کارها، نمایش نمونه کارهای شخصی، آژانس های طراحی/توسعه وب و کسب و کارهای نوپا، انتخابی مناسب است. این تم به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که به دنبال ایجاد یک حضور حرفه ای و مدرن در وب برای طراحی یا راه اندازی تجارت نرم افزاری خود هستند.

اکسترا با طراحی برنده جایزه با انیمیشن های جذاب و پیمایش روان، تجربه ای همه جانبه و کاربرپسند را به مخاطبین شما ارائه می دهد. این تم بسیار قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد انیمیشن، مکان نما، طرح رنگ و موارد دیگر را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. علاوه بر این، امکانات این قالب به نحوی در نظر گرفته شده اند تا شما را در فرآیند سفارشی سازی مشکلی نداشته باشید.

طراحی این قالب کاملاً ریسپانسیو و پاسخگو و سازگار با همه دستگاه ها و مرورگرها، از جمله فایرفاکس، کروم و اینترنت اکسپلورر است. این قالب به طور یکپارچه با هر اندازه صفحه نمایش، از لپ تاپ گرفته تا تبلت و تلفن هوشمند سازگار است.

دانلود قالب Axtra برای وردپرس
اکسترا قالب آژانس دیجیتال و سایت خلاقانه نمونه کار و پورتفولیو وردپرس Digital Agency Creative Portfolio Theme

امتیاز: 4.3/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!