همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Auros راستچین برای وردپرس

قالب Auros نه تنها ظاهری عالی دارد، بلکه شما را با تمام قابلیت های فوق العاده پشتیبانی شده به صورت درون ساخت، تحت تاثیر قرار می دهد. این قالب وردپرس همه چیز را در طراحی سایت و صفحه سازی واضح و ساده نگه می دارد. طراحی صفحه روشن با فضای وسیع فضا را برای شما میسر می کند تا ویترین های واقعی محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. ناوبری ها نیز به آسانی ایجاد می شود در حالی که هدر، پاورقی و نوار کناری مینیمال و در عین حال و کاربردی باقی می مانند. تم Auros برای ووکامرس به جای انباشته شدن با افکت‌ها و انیمیشن‌ها، تجربه‌ای روان را برای مشتریان شما در فروشگاه مبلمان به ارمغان می‌آورد.

تم وردپرس مبلمان و دکوراسیون و تزئینات داخلی آروس تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. حتی اگر در زمینه تکنولوژی مهارت ندارید، باز هم می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید. اروس به عنوان یک تم وردپرس همه کاره ووکامرس کاملاً ریسپانسیو، بارگذاری سریع و سئو پسند، برای کسب و کار شما انتخابی عالی خواهد بود.

دانلود قالب Auros راستچین برای وردپرس
اوروس قالب فروشگاهی وردپرس Furniture Elementor WooCommerce Theme

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!