همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Auntri قالب کارخانه و صنایع وردپرس

قالب Auntri یک قالب وردپرس عالی برای راه اندازی سایت انواع مشاغل یا شرکت های صنعتی، کارخانه ها و شرکت های ساخت و ساز است. شما می‌توانید از این قالب برای انواع سایت های صنعتی، معماری، مهندسی، تولیدی، متالورژی، نفت و گاز، پزشکی، کارخانه‌ها، خدمات ساختمانی و سایر مشاغل و خدمات مربوط به ساخت و ساز یا صنعت استفاده کنید.

با بهره گیری از این قالب مخاطبان خود را با مقالات، نکات، داستان ها یا تبلیغات مفید شگفت زده کنید. علاوه بر ساخت یک وب‌سایت تجاری صنعتی و کارخانه‌ای، می‌توانید از تم وردپرس کسب‌وکار انتری برای ایجاد وبلاگی برای اشتراک‌گذاری اخبار و مقالات خود استفاده کنید. این قالب شامل بسیاری از سبک های مدرن برای صفحه وبلاگ است. این محصول همچنین، سازگار با استاندارد های موتورهای جستجو بوده و برای سئو آماده است تا به وبلاگ شما کمک کند تا رتبه بالاتری در موتورهای جستجو دست یابد.

دانلود قالب Auntri قالب کارخانه و صنایع وردپرس
آنتری / انترای قالب کارخانجات، صنایع و سایت های ساختمانی وردپرس Industry & Factory WordPress Theme

امتیاز: 4.2/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!