همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Appics برای وردپرس

قالب وردپرس Appics یک قالب و طرح خلاقانه و منحصر به فرد بر اساس آخرین فناوری های طراحی وب برای وردپرس است. این تم به خوبی سازماندهی شده است و سفارشی کردن آن بسیار آسان است.

استفاده و پیمایش نیز در قالب اپیکس به آسانی صورت میگیرد. این محصول سازگار با دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت، موبایل یا هر دیوایس دیگریست. این قالب دارای طراحی مینیمال و تمیز است که به کسب و کار شما ظاهری حرفه ای می بخشد. این قالب انتخابی مناسب برای هر کسی است که به دنبال ساخت صفحه ای مناسب برای معرفه برنامه، لند، فروش نرم افزار و اپلیکیشن، صفحه فرود های خلاق و معرفی انواع برنامه های موبایل و خدمات فناوری اطلاعات است.

برخی از ویژگی‌های این پوسته شامل بهره گیری از صفحه‌ساز درگ اند دراپ Elementor، گزینه‌های تم پیشرفته از طریق استفاده از فریمورک Codestar، پشتیبانی از فونت آوسام (نماد فونت)، پنجره ورود سفارشی، Flaticon Pro، پشتیبانی از فرم تماس 7، پشتیبانی از فیلد سفارشی پیشرفته نامحدود است.

از دیگر امکانات این محصول میتوان به وجود گزینه تغییر رنگ، پشتیبانی چند زبانه و آماده جهت استفاده از WPML، عملکرد پرسرعت، انیمیشن های روان، بخش های دارای افکت اختلاف منظر، طراحی تمیز و مدرن، منوی چسبنده هنگام اسکرول کردن به پایین، بهره گیری بوت استرپ 5، ظاهر منحصر به فرد عالی و بهینه سازی بین انواع مرورگرها و پشتیبانی از فونت های گوگل اشاره کرد.

دانلود قالب Appics برای وردپرس
اپیکس قالب سایت و لندینگ پیج آی تی، فناوری اطلاعات و تکنولوژی وردپرس Technology IT Services

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!