همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Anomica برای وردپرس راست چین

پوسته وردپرس Anomica یک قالب وردپرس ممتاز برای ارائه انواع راهکار و راه حل های خدمات فناوری اطلاعات، ایجاد وب سایت های شرکت های مبتنی بر ارائه انواع سرویس میباشد.

این قالب با تطابق کامل با امکانات مورد نیاز فعالان این بخش، برای ساخت انواع سایت های فناوری اطلاعات و ارائه خدماتی مانند طراحی و توسعه وب، رایانش ابری، راه حل شبکه، ساخت بازی، توسعه نرم افزار و غیره انتخابی مناسب است. آژانس‌ها و شرکت ها می‌توانند از این قالب برای ارائه فرصت های شغلی فناوری اطلاعات، تولید سخت‌افزار و تجهیزات و موارد دیگر استفاده کنند. همچنین در حوضه تجارت میتوان از این قالب به عنوان قالب SEO، گرافیک و انیمیشن، برندسازی، امنیت سایبری و پزشکی و … استفاده نمود.

این تم وردپرس با جدیدترین ابزارها و فناوری های پشتیبانی میشود که از بین آنها میتوان به مواردی همچون بهره گیری از فریم ورک Codestar، پشتیبانی از bbPress، پشتیبانی از تقویم رویداد ها، امکان استفاده از صفحه ساز های المنتور و دبلیو پی بیکری پیج بیلدر، پشتیبانی از حالت راست به چپ یا RTL و روولشن اسلایدر اشاره کرد. این قالب با امکان پیاده سازی انواع صفحات اصلی و انواع طرح سربرگ با امکان خلاقیت نامحدود در سبک و رنگ. طرح بندیکاملا ریسپانسیو و پاسخگو و انعطاف پذیری با عملکرد فوق العاده قدرتمند برای جنبه های مختلف تجارت شما انتخابی عالیست. شما می توانید با بهره گیری از آن، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، تمام عناصر را برای ساخت سایت های بدیع کنترل کنید.

دانلود قالب Anomica برای وردپرس راست چین
آنومیکا / آنامیکا
قالب شرکتی سرویس ها و راهکارهای مبتنی بر آی تی و فناوری اطلاعات وردپرس IT Solutions and Services WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!