همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Alright برای وردپرس

قالب Alright یک پوسته وردپرس با قابلیت FSE (ویرایش کامل سایت) با طراحی شیک و مد روز و نمایی تمیز و تازه است. این محصول یک راه حل عالی برای هر وب سایت یا وبلاگ تجاری است.

این قالب برای شرکت های حقوقی، وب و آژانس های خلاق، خدمات بازاریابی و تبلیغات، مشاوره تجاری، طراحی وب سایت، شرکت های توسعهاپلیکیشن، آژانس های خلاقیت و طراحی UX/UI عالی است. همچنین برای کسانی که با برندسازی، سبک و هویت، توسعه، کدنویسی و فناوری، تولید ویدئو، عکاسی، خدمات انتشاراتی، چاپ، برنامه نویسی، توسعه اپلیکیشن، تجارت دیجیتال، مدیریت پروژه و تاجر مجرد سروکار دارند، نیز انتخالی مناسب خواهد بود.

الرایت با کمک امکان Full Site Editing (FSE) وردپرس ایجاد شده است که امکان ویرایش تمام قسمت های وب سایت شما را فراهم می کند. این تم همچنین برای کار با افزونه‌های محبوبی مانند WooCommerce، MailChimp برای WP، elegro Crypto Payment و Kadence Blocks Gutenberg Blocks برای ویژگی‌های صفحه ساز بهینه شده است.

دانلود قالب Alright برای وردپرس
آلرایت / الرایت قالب شرکتی وردپرس با قابلیت FSE و ویرایش کامل سایت Full Site Editing Business WordPress Theme

امتیاز: 5.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!