همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب خدمات چاپ و طراحی AlphaColor برای وردپرس

قالب AlphaColor یک تم وردپرس جهت ارائه خدمات طراحی و خدمات چاپی با دیزاین رنگارنگ و پر جنب و جوش با ظاهر و احساس بصری بسیار جذاب است. این پوسته وردپرس به ویژه برای شرکت ها تجاری چاپ مدرن، چاپخانه‌ها و شرکت‌های خدمات کپی، شرکت‌های تایپ، آژانس‌های تایپوگرافی، استودیوهای طراحی گرافیک، و دفتر طراحان فردی، انتخابی مناسب است.

این قالب از بسیاری از ویژگی های جالب برای ساخت یک وب سایت کابردی استفاده می کند. قالب آلفا کالر با پلاگین صفحه ساز نام آشنای WPBakery Page Builder سازگار است، به طوری که می توانید طرح بندی، وبلاگ خود را به صورت کاملا بصری ایجاد نمایید و به سرعت یک وبسایت زیبا، جذاب و کاربردی را با استفاده از آن طراحی نمایید.

دانلود قالب خدمات چاپ و طراحی AlphaColor برای وردپرس
آلفا کالر قالب خدمات پرینت سه بعدی، دیزاین و طراحی و مدل سازی برای وردپرس Type Design Agency & 3D Printing Services WordPress Theme + Elementor

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!