همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Agrisoil اگریسویل برای وردپرس

قالب Agrisoil یک تم وردپرس جذاب برای ارائه انواع خدمات مرتبط با مزرعه کشاورزی و انواع فعالیت های کشاورزان از جمله محصولات غذایی ارگانیک، محصولات کشاورزی، فروشگاه مواد غذایی ارگانیک، دام، بیوتکنولوژی گیاهی، خاک ورزی، طیور، فروشگاه مواد غذایی تازه، بازار میوه، وب سایت فروشگاهی محصولات ارگانیک، سوپرمارکت اینترنتی، خواربارفروشی آنلاین، نانوایی آنلاین، مزرعه لبنیات، سایت ارائه دستور آشپزی و غذا و برای انواع وب سایت های دیگر مشابه برای کسب و کار شما خواهد بود.

اگر سویل با طراحی تمیز و ساختار کدگذاری پیشرفته که به بهترین شکل رنگ و قدرت و تاکید بر هر بخش را بیان می کند، شما را قادر میکند که تمام ذرات را کنترل کنید و بدون نیاز به اطلاعات کدنویسی، تغییراتی که مد نظر شماست را ایجاد کنید.

چه به دستور العمل و آموزش های آشپزی علاقه مند باشید، چه پنیرساز یا کشاورز با مزرعه گاو و گوسفند، یا فعال در زمینه پرورش زنبورهای عسل و زنبورداری یا مزرعه اکو که در آن میوه، پنیر و سبزیجات خود را پرورش می دهید، باشید این قالب انحصارا برای شماست. به لطف ساختار قالب کاملاً قابل تنظیم آن، می‌توانید از آن برای بخش‌های مختلف خرده‌فروشی یا ارائه خدمات به صورت عمده استفاده کنید.

دانلود قالب Agrisoil اگریسویل برای وردپرس
اگریسویل قالب کشاورزی، باغداری، تولید محصولات غذایی ارگانیک وردپرس Agriculture & Organic Farm WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!