همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب کشاورزی و محصولات ارگانیک Farm Agrico برای وردپرس

قالب Farm Agrico یک قالب وردپرس با طراحی جذاب و رنگارنگ مناسب ارائه خدمات غذای ارگانیک کشاورزی است. این قالب کاملا برای وب سایت های مرتبط با مواد غذایی طبیعی، مانند تجارت کشاورزی، وبلاگ غذای سالم، گردشگری و آشنایی با مواد غذایی یا فروشگاه غذای سالم، انتخابی مناسب است. همچنین برای ارائه خدمات لبنیاتی، فروشگاه محصولات سازگار با محیط زیست، نان تازه و فروشگاه نانوایی انتخابی عالی است.

قالب فارم اگریکو با WPBakery Page Builder (معروف به ویژوال کامپوزر) و افزونه های WPML و Essential Grid و Woocommerce و Revolution Slider و بسیاری افزونه های کاربردی دیگر، کاملا سازگار است.

این تم دارای یک رابط بصری بصری و طرح‌بندی کاربردی و ریسپانسیو است که در هر پلتفرمی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. این تم با افزونه WooCommerce با یکپارچه سازی کامل طراحی فروشگاه سازگار شده است، بنابراین ساختن فروشگاهی از محصولات ارگانیک برای شما بدون مشکل انجام خواهد شد.

دانلود قالب کشاورزی و محصولات ارگانیک Farm Agrico برای وردپرس
فارم اگریکو قالب امور کشاورزی و باغداری و پرورش محصولات غذایی ارگانیک برای وردپرس Agricultural Business & Organic Food WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!