همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب کتابفروشی Bookio برای ووکامرس

بوکیو یک تم قدرتمند وردپرسی برای ساخت انواع فروشگاه‌ بر پایه ووکامرس است. این محصول از Bootstrap به عنوان فریمورک استفاده می‌کند و با توجه به محبوبیت این فریم ورک شما به راحتی طراحی این قالب را چشمگیر و مناسب برای فروشگاه خود خواهید یافت. Bookio تاکید زیادی بر تراز کردن محصولات بر اساس دسته بندی آنها دارد. با این حال، چگونگی نمایش اجزای حائز اهمیت وب را نیز برجسته می کند. طرح این محصول به صورتی است که اجزایی را برای برجسته کردن محصولات خاص ادغام می کند.

این قالب بر پایه پلاگین قدرتمند Elementor ساخته شده است، بنابراین شما می توانید به راحتی از طریق کشیدن و رها کردن آیتم ها و عناصر، وب سایتتان را مطابق میل خود سفارشی کنید، این محصول با 3 افزونه Multi-Vendor (Wc Marketplace، Wc Vendor، Dokan) سازگار است تا به شما در ساخت وب سایت های با سیستم چند فروشندگی کمک کند.

بوکیو همچنین دارای ابزارک هایی برای نمایش محصولات پرفروش است. اسلایدرهای بنری که محصولات برجسته و محصولات پرطرفدار را نمایش می دهند. دسته بندی محصولات در تجربه کاربری نرم احساس می شود. بعلاوه، عملکرد جستجو به همان اندازه که می خواهید گسترده است، به خصوص برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک. مشتریان می توانند جستجوی خود را بر اساس دسته ها، در دسترس بودن، شرایط محصول، برند ها، محدوده قیمت، اندازه ها، رنگ ها و سایر مشخصات سفارشی تعریف کنند.

دانلود قالب کتابفروشی Bookio برای ووکامرس
بوکیو قالب فروشگاه کتاب، شهر کتاب برای وردپرس Book Store WooCommerce WordPress Theme

امتیاز: 4.3/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!