همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب رستوران و کافی شاپ Erica برای وردپرس

Erica یک تم وردپرس همه کاره و پر از ویژگی های متنوع است که به طور خاص برای رستوران ها، بیستروها، کافه ها، نانوایی ها، فست فودها و وبلاگ های دستور پخت و آشپزی طراحی شده است. با طیف گسترده ای از کارایی ها و طراحی خیره کننده، اریکا انتخابی ایده آل برای نمایش پیشنهادات غذایی شما و جذب مشتریان بیشتر به رستوران شماست.

این قالب با استفاده از جدیدترین فناوری های وب ساخته شده است و یک تجربه کاربری یکپارچه و یک رابط بصری جذاب را به مخاطبین وبسایت شما ارائه می دهد.

فرقی نمی‌کند به یک تم وردپرس رستورانی، یک تم وردپرس کافی شاپ، یک تم وردپرس دستور پخت یا یک تم وردپرس غذا نیاز داشته باشید، اریکا، نیازهای شما را به خوبی تحت پوشش قرار داده است. تطبیق پذیری آن باعث می شود برای انواع مشاغل غذایی مناسب باشد، و اطمینان حاصل می کند که می توانید به راحتی یک حضور آنلاین منحصر به فرد و جذاب ایجاد کنید.

دانلود قالب رستوران و کافی شاپ Erica برای وردپرس
اریکا قالب کافه، رستوران و فست فود وردپرس Restaurant & Coffee WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!