همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب چندمنظوره شرکتی ویوا Viva برای وردپرس

قالب Viva یک طرح هیجان انگیز و شیک را به شما ارائه می دهد که مناسب برای یک تجارت با چشم انداز مدرن است. این قالب مجموعه‌ای از گزینه‌های مفید و کاربردی را به شما ارائه می‌کند که میتوانید در ساخت بخش های مختلف سایت خود از آنها بهره بگیرید. امکان پیاده سازی انواع طرح ها که با توجه به صنعت یا جایگاه خاص شما ساخته شده‌اند در این قالب میسر بوده و این طرح به اندازه ای قدرتمند است که به هر کسب‌وکار کوچک یا شرکت‌های بزرگ در راه اندازی سایت دلخواهشان کمک کند.

سازگاری این قالب با افزونه WPBakery Page Builder به شما انعطاف بیشتری در طراحی هدیه می دهد و به شما امکان می دهد طرح بندی های دلخواه و مطابق میل خود را ایجاد کنید. شما همچنین می توانید از بلوک ای متنوع کاربردی در طراحی سایت خود استفاده کنید و به راحتی تصاویر و محتوای خود را بدون نیاز به لمس یک خط کد تغییر دهید. حالا می توانید زمان و انرژی خود را در راستای ایجاد پیام های مناسب برای جذب مخاطبان وب سایت خود متمرکز کنید. اگر کسب و کار شما نیاز به حرکت رو به جلو دارد، قالب وردپرس Viva برای شما انتخابی مناسب خواهد بود.

دانلود قالب چندمنظوره شرکتی ویوا Viva برای وردپرس
ویوا قالب چندمنظوره وردپرس سازگار با ووکامرس Multi-Purpose WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!