همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب خدمات پرینت سه بعدی Printo برای وردپرس

قالب Printo یک پوسته وردپرس مدرن و زیبا جهت ارائه خدمات است. طراحی شیک آن به ویژه برای خدمات چاپ و کپی، شرکت های طراحی، تایپ، چاپخانه ها، مراکز کپی، نمایندگی های چاپ سه بعدی و موارد مشابه مناسب است. از این قالب همچنین میتوان در مواردی همچون تایپوگرافی، دفاتر روزنامه ها، شرکت های مجلات، استودیوهای طراحی گرافیک، و دفاتر طراحان فردی و توسط فریلنسر ها یا شرکت ها، استفاده کرد.

اگر طراحی بروشور، بنر، بیلبورد، پوستر و کارت ویزیت طراحی کرده اید یا به سادگی اسکن، چاپ افست، چاپ عکس یا چاپ کتاب را انجام می دهید این قالب قطعا برای شما انتخابی مناسب خواهد بود.

این قالب با امکانات کامل همراه با مجموعه ای از کدهای کوتاه و ابزارک های قدرتمند برای استفاده آسان و امکان مقیاس پذیری ارائه شده است. صفحه‌ساز ممتاز درگ اند دراپ Elementor باعث می‌شود سفارشی‌سازی با بخش بصری وب‌سایت شما سریع و در زمانی کوتاه انجام شود.

پرینتو یک قالب وردپرس مبتنی بر ووکامرس است. بنابراین اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین تجهیزات چاپ هستید، می توانید احساس آرامش کنید میتوانید این قالب را انتخابی کنید، زیرا این تم از سیستم حمل و نقل، سبد خرید، نوار جستجو و قابلیت ورود به سیستم و … نیز پشتیبانی می کند.

دانلود قالب خدمات پرینت سه بعدی Printo برای وردپرس
پرینتو قالب چاپ تری دی و ارائه خدمات پرینت سه بعدی وردپرس 3D Printing & Manufacturing WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!