همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب وردپرس Technix

Technicx تم وردپرس فناوری و راهکارهای IT برای ارائه انواع مختلف محصولات Sass، نرم افزار، استارت آپ ها و محصولات / خدمات مرتبط است. این قالب کاملاً پاسخگو است و در انواع صفحه نمایش و دستگاه ها خیره کننده به نظر می رسد.

شما میتوانید از آن به عنوان راه حلی بهتر برای ارائه و تبلیغ برنامه های SaaS استارت آپ، برنامه های تلفن همراه، نرم افزار و محصولات دیجیتال خود استفاده کنید. این تم در تمام مرورگرها مانند Firefox، Chrome، Internet Explorer، safari آزمایش شده است و بدون هیچ مشکلی به طور کامل کار می کند.

این قالب بسیار قابل تنظیم است و بهترین شیوه های توسعه وب در آن گنجانده شده است. شما می توانید بر اساس Bootstrap یا شبکه 1320px یک طرح وب سایت عالی ایجاد کنید. اگر به دنبال تمی هستید که واقعا توجه بازدیدکنندگان وب سایت شما را به حداکثر برساند، این قالب وردپرس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

دانلود قالب وردپرس Technix
تکنیکس قالب وردپرس سایت تکنولوژی و راهکار های فناوری اطلاعات Technology & IT Solutions WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!