همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب The Retailer قالب فروشگاهی وردپرس

قالب The Retailer یکی از قالب های بسیار پر طرفدار فروشگاهی وردپرس است. این قالب که از تولیدات طراح معروف تم فارست get bowtied میباشد توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده و به فروشی چشمگیر دست پیدا کند. نکته مهم تر اینکه با بالا رفتن تعداد نسخه های فروخته شده ی این قالب، امتیاز آن هنوز نزدیک به 5 بوده و به همین جهت این قالب را میتوان جزو قالب های بسیار موفق سایت تم فارست دانست.

از این طراح قبلا قالب shopkeeper را نیز جهت دانلود شما در سایت قرار داده بودیم. البته بد نیست به این نکته اشاره کنیم، با اینکه قالب شاپ کیپر تقریبا یک سال پس از قالب ریتیلر به بازار عرضه شده اما فروشی تقریبا دو برابر قالب ریتیلر داشته است. از نگاه ما این مسئله نشان از پیشرفت این طراح در سبک طراحی و پیاده سازی موارد فنی مربوط به قالب دارد. بنابراین توصیه میکنیم به قالب دیگر این طراح هم نگاهی بیاندازید.

قالب The Retailer جزو قالب های فروشگاهی ووکامرس است که کار با آن بسیار آسان بوده و راه اندازی آن ساده است. بنابراین با استفاده از این قالب میتوانید سایت فروشگاهی خود را با سرعت زیادی راه اندازی کرده و سریعا مشغول به کار شوید. این قالب به نحوی طراحی شده که هم برای فروش کالاهای فیزیکی و هم برای فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی مناسب و قابل استفاده باشد. بنابراین با استفاده از این قالب میتوانید از هر دو روی ووکامرس نهایت بهره را برده و فروشگاه دلخواه خود را به شکل و سبک دلخواه خود راه اندازی نمایید.

مشتریان شما میتوانند به سادگی نظرات خود را با سایر مخاطبین شما به اشتراک گذاشته و برای محصولات شما نقد و بررسی ارسال کنند. امکان کسب در آمد از طریق سیستم های بازاریابی معتبر جهانی از طریق فروش کالا از سایت های external نیز برای شما میسر شده است. به طور کلی هر آنچه ووکامرس جهت ارائه در چنته داشته باشد را میتوانید به بهترین شکل در این قالب مورد استفاده قرار دهید.

بخش های مختلف این قالب به طور کامل قابل سفارشی سازی هستند. شما میتوانید نما و رفتار سایت خود را از طریق پنل تنظیماتی که در اختیار شما قرار گرفته، تنها با چند کلیک به سادگی کنترل نمایید. امکان استفاده از انواع فونت ها نیز برای شما فراهم شده تا بتوانید از میان فونت های گوگلی، فونتی را در سایت خود مورد استفاده قرار دهید که درخور برند شما باشد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که طراحی این قالب کاملا واکنش گرا بوده و اجزای آن به طور کامل با دیوایس های موبایل سازگاری دارند.

اما در نهایت این قالب فقط یک قالب فروشگاهی نیست، بلکه شما میتوانید از آن برای نمایش نمونه کار ها و پروژه های خود نیز بهره بگیرید و گالری ای زیبا از نمونه کار های خود ایجاد نموده و در معرض دید مخاطبین خود قرار دهید. به این شکل میتوانید به سادگی مشتریان بالقوه ی خود را با پتانسیل و توان خود آشنا کرده و آنها را تبدیل به منابعی پر سود نمایید.

برخی از امکانات قالب The Retailer :

  • طراحی واکنش گرا و سازگار با دیوایس های موبایل
  • راه اندازی و تنظیمات آسان
  • مجهز به پنل مدیریتی جهت کنترل بخش های مختلف سایت
  • امکان بهره گیری از ویژوال کامپوزر در طراحی برگه ها
  • سازگار با افزونه ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • پشتیبانی از محصولات متغیر
  • امکان استفاده جهت فروش محصولات سایت های اکسترنال
  • پشتیبانی از فایل های دانلودی ووکامرس
  • امکانات سفارشی سازی متنوع
  • امکان استفاده از فونت های گوگل
  • دارای امکان نمایش گالری و نمونه کار ها
  • و امکانات دیگر …
امتیاز: 4.8/5 از 15 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!