همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب رویداد و همایش GenesisExpo برای وردپرس

اگر یک رویداد تجاری آنلاین یا آفلاین یا یک کنفرانس را آماده می کنید و می خواهید اعضا و مهمانان بیشتری را جمع آوری کنید یا به دنبال برگزاری اجلاس بازاریابی هستید. یا اگر یک مربی کسب و کار سطح بالا هستید و می خواهید خود را به عنوان یک حرفه ای معرفی کنید قالب GenesisExpo یک راه حل همه جانبه در کلیه این موارد است. این قالب همچنین برای جشنواره موسیقی، مدرسه موسیقی، کنسرت ها یا حتی یک کنفرانس محیط زیست نیز انتخابی مناسب خواهد بود.

هدف اصلی از طراحی این قالب ارائه بهترین تجربه توسعه وب به شما است. این یک قالب کاملاً واکنش‌گرا است که در هر دستگاه مدرنی که بازدیدکنندگان سایت شما ممکن است برای دسترسی به صفحات شما از آن استفاده کنند، اعم از دسکتاپ یا لپ‌تاپ، موبایل و تبلت و … کاملاً به درستی کار می‌کند.

شما می توانید یک سایت چند زبانه بسازید، چرا که این قالب آماده ترجمه است. گالری های صاف، نوار لغزنده انقلاب، منوی پیمایش کاربر پسند، کدهای کوتاه جدول، فرم های تماس و پیوندهای شبکه های اجتماعی از دیگر امکانات این قالب هستند. در صورت بهره گیری از این قالب سایت شما در عین زیبایی آموزنده خواهد بود!

دانلود قالب رویداد و همایش GenesisExpo برای وردپرس
جنسیس اکسپو قالب شرکتی همایش، رویداد، میز گرد، کنفرانس Business Events & Conference WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!