همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب نمونه کار Axela برای وردپرس

قالب Axela یک تم نمونه کار منحصر به فرد، مینیمالیستی ولی جذاب همه کاره برای راه اندازی سایت های آژانس خلاق با تجربه کاربری واضحی است که برای ایجاد یک وب سایت مدرن و کاربردی و شروع فروش محصولات و خدمات خود به آن نیاز دارید.

این قالب امکان استفاده از محبوب ترین صفحه ساز وردپرس Elementor Page Builder و Redux را در تنظیمات تم به شما ارائه می کند. با بهره گیری از این قالب میتوانید انواع وب سایت های آژانس، استارت آپ، نمونه کارها و وبلاگ ها و سایر سایت های مدرن و سریع را بدون کدنویسی ایجاد کنید.

برخی از امکانات این قالب عبارتند از امکان استفاده از فونت های گوگل، طراحی کاملا واکنش گرا، دارای استایل های متنوع نمایش تیم و سرویس ها، امکان استفاده از پوسته فرزند، امکان استفاده از نقشه گوگل، سازگار با آیکن های فونت آوسام، سازگار با انواع مروگرها، کدنویسی استاندارد HTML بر اساس W3C، استایل های متنوع سربرگ و امکان استفاده از سربرگ چسبنده.

دانلود قالب نمونه کار Axela برای وردپرس
اکسلا قالب خلاقانه سایت پورتفولیو و نمونه کار شرکتی و شخصی وردپرس Creative Agency & Portfolio WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!