همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مینیمال وبلاگی Maktub برای وردپرس

تمیز، سریع، مینیمال و سبک وزن. Maktub یک قالب وبلاگی فوق العاده مدرن است که به شدت بر روی سرعت و تایپوگرافی متمرکز شده است. این تم متن محور، شامل یک حالت منحصر به فرد “حالت متن” است که می تواند زمان رندر وب سایت شما را به طور چشمگیری کاهش داده و بهبود دهد، همچنین این تم کاملاً با هر نوع وبلاگ به خصوص وبلاگ های شخصی، مسافرتی، فناوری یا بیوگرافی مطابقت دارد.

این محصول بسیار سبک بوده (فقط 1 پلاگین مورد نیاز برای همه ویژگی ها) و با چندین تکنیک برای دستیابی به امتیازات عالی در Google Insights ساخته شده است، همچنین کیفیت کد و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) در آن مد نظر بوده است. استفاده و سفارشی سازی آن آسان است. شامل 11 ابزارک سفارشی و یک پنل گزینه های تم قدرتمند برای تسهیل مدیریت میباشد

قالب مکتوب به طور کامل با AMP در حالت انتقالی (خانه، آرشیو، نویسنده و صفحات تک پست) سازگار است و چند زبانه است، شامل: انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ترکی. و علاوه بر این شما به راحتی می توانید به صورت استاندارد این قالب را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کنید.

دانلود قالب مینیمال وبلاگی Maktub برای وردپرس
مکتوب قالب سبک، سریع و مینیمال مجله و وبلاگ شخصی وردپرس Minimal & Lightweight Blog for WordPress

امتیاز: 4.8/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!