همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Skudmart قالب مینیمال فروشگاهی راستچین

قالب Skudmart یک تم جذاب و خلاقانه با قابلیت ساخت سایت از طریق درگ اند دراپ است که با عشق برای دوستداران پرشور وب ایجاد و طراحی شده است. ویژگی‌های کلیدی اسکودمارت سازنده‌های فرانت اند هستند، بنابراین شما المنتور را به‌عنوان صفحه‌ساز و سفارشی ساز زنده وردپرس را برای تنظیم گزینه های تم در اختیار دارید که هر دوی آن‌ها بی‌عیب هستند و به روشی شگفت‌انگیز کار می‌کنند.

طراحی منحصر به فرد و گزینه های قدرتمند صدها عنصر خلاقانه را برای انتخاب به شما ارائه می دهد. هدف از طراحی این قالب این بوده که تمام ویژگی‌های ممکن برای ایجاد وب‌سایت شگفت‌انگیز را بدون نیاز به اضافه کردن سفارشی‌سازی اضافی ارائه دهد. این تم یک پلتفرم بسیار کاربرپسند است و برای انواع فروشگاه‌ها و خدمات تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های مد، پوشاک و البسه، فروشگاه‌های مبلمان، فروشگاه‌های بزرگ، حرفه‌ای‌های خلاق، عکاسان، طراحان، مترجمان آزاد، معماران، بلاگرها و موارد دیگر به عنوان قالب چند منظوره وردپرس، انتخابی مناسب است.

دانلود قالب مینیمال فروشگاهی راستچین Skudmart
اسکودمارت اسکادمارت Clean, Minimal WooCommerce Theme

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!