همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مدیریتی لاراول و بوت استرپ Dashtreme

دشتریم یک قالب مدیریتی با نما و طراحی و رنگ بندی منحصر به فرد است. چیزی که در نگاه اول توجه شما را به این قالب جلب خواهد گرد، استفاده از گرادیان ها بجای رنگ های فلت در رنگ بندی این قالب خواهد بود. این قالب به صورت کاملا ریسپانسیو بر پایه فریم ورک بوت استرپ پنج طراحی شده و روی عموم مرورگرهای مرسوم روز و انواع دیوایس ها به زیبایی به نمایش در می آید.

سفارشی سازی این قالب آسان بوده و کدنویسی آن به صورت کاملا developer-friendly صورت گرفته است. در این محصول شاهد وجود انواع مجموعه کامپوننت های رابط کاربری که در آنها از آخرین پلاگین های جی کوئری و بوت استرپ بهره گرفته شده خواهید بود. از این محصول میتوانید در راه اندازی داشبورد مدیریتی انواع وب اپلیکیشن از جمله داشبورد های فروشگاهی، پنل های مدیریتی، ناحیه مدیریت سیستم های مدیریت پروژه و مدیریت ارتباط با مشتریان، پنل های مدیریت سیستم های مدیریت محتوا و .. بهره بگیرید.

دانلود قالب مدیریتی لاراول و بوت استرپ Dashtreme
دشتریم تمپلیت اچ تی ام ال / بوت استرپ و لاراول داشبورد ادمین Laravel 8+ Bootstrap5 Admin Template

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!