همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مدیریتی بوت استرپ Jobick

قالب Jobick یک قالب مدیریتی بر پایه فریمورک بوت استرپ است که با طراحی جذاب و ریسپانسیو با انواع دیوایس ها سازگار میباشد. از این قالب میتوان برای اهداف شغلی و کاریابی استفاده کرد. در جابیک امکان جستجوی مشاغل و فرصت های شغلی و درخواست استخدام برای موقعیت مورد نظر وجود دارد.

جابیک دارای دموهای متنوعی بوده که نیازهای توسعه دهندگان را جهت راه اندازی انواع داشبورد براورده میکند. صفحات از پیش طراحی شده این قالب دارای طراحی کاملا ریسپانسیو بوده و با نمایشگر های رتینا سازگار میباشند. رنگ های این قالب را میتوانید به آسانی سفارشی کرده و بخش های مختلف آن را با نیازهای خود سازگار کنید و همچنین میتوانید تایپوگرافی آن را نیز با توجه به نیازهای خود تغییر دهید.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون استایل های متنوع سایدبار، سربرگ های متنوع، امکان استفاده از حالت تیره و روشن، طرح بندی های متنوع، سازگاری با انواع مرورگرها، امکان استفاده از فونت های گوگل، پشتیبانی از OWL Carousel، امکان استفاده از فونت آوسام، Flaticon، وجود انیمیشن های CSS، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و کدنویسی استاندارد و تمیز اشاره کرد.

دانلود قالب مدیریتی بوت استرپ Jobick
جابیک قالب اچ تی ام ال داشبورد ادمین مشاغل
Job Admin Dashboard Bootstrap 5 Template + FrontEnd

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!