همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مدیریتی CoreUI PRO

با بهره گیری از CoreUI PRO برنامه های مدرن، زیبا و پاسخگو را در نیمی از زمان مورد نیاز با اجزای رابط کاربری با کارایی بالا و سفارشی سازی آسان توسعه دهید و هر نیازی را تحت پوشش قرار دهید. این ابزار توسعه برنامه ها را برای شما بسیار سریع تر می کند.

با استفاده از ویجت ها و اجزای رابط کاربری آماده، با قابلیت استفاده مجدد و پرکاربرد، در هزاران ساعت زمان مورد نیاز برای توسعه صرفه جویی کنید. علاوه بر این، قالب مدیریت کور یو آی با یک محیط آماده برای استفاده ارائه می شود، که با استفاده از آن نیازی به هدر دادن زمان برای پیکربندی پروژه ندارید. همه اسکریپت های ساخت و ابزار آماده استفاده هستند. با قالب CoreUI می توانید یک پروژه جدید را در یک دقیقه شروع کنید!

رسیدگی به تمام مشکلات خاص مرورگر، دستگاه و سیستم عامل زمان زیادی می برد که شما را از هدف اصلی خود دور می کند. اجزای پاسخگو این محصول باعث صرفه جویی در زمان شما می شود و به شما امکان می دهد در هزینه هنگفت تست های بین مرورگرها صرفه جویی کنید. با ارائه برنامه‌هایی که روی همه دستگاه‌ها، مرورگرها و سیستم‌عامل‌های اصلی کار می‌کنند، تجربه‌ای یکپارچه را به کاربران خود ارائه بدهید.

دانلود قالب مدیریتی CoreUI PRO
کور یو آی پرو تمپلیت مدیریتی و مجموعه کامپوننت های ری اکت جی اس
Leading React Admin Dashboard Template and UI Component Suite for React.js

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!