همین حالا به جمع 41672 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9352 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مدیریتی Able pro

قالب Able pro قالبی ریسپانسیو مخصوص ایجاد پنل مدیریتی است. این قالب با دارا بودن نسخه های بوت استرپ 4، انگولار و ری اکت، انتخابی بسیار عالی و حرفه ای برای شروع پروژه وب اپلیکیشن مورد نظر شما خواهد بود.
قالب ایبل پرو با طراحی بهینه، از سرعت اجرای بالایی برخوردار بوده و برای راه اندازی و استفاده در انواع پروژه ها انتخابی هوشمندانه است. این قالب دارای صد ها صفحه آماده از پیش ساخته است که از طریق آنها میتوانید بخش های مختلف سایت مورد نظر خود را با سرعت بسیار بالایی طراحی و راه اندازی کنید. از میان این امکانات اصلی این قالب میتوان به وجود صفحه لندینگ، داشبورد های متنوع، منوهای متنوع، انواع ابزارک، صفحات niche از پیش آماده، عناصر فرم و هزاران کامپوننت رابط کاربری اشاره کرد.

rtl badge

از امتیازات بزرگ این قالب دارا بودن استایل RTL و امکان نمایش به صورت راست چین میباشد. بنابراین میتوانید از آن در پروژه هایی که نیازمند نمایش راست به چپ هستند (مثلا پروژه های فارسی زبان) به سرعت بهره بگیرید بدون اینکه نیاز به صرف زمان برای راست چین کردن آن داشته باشید.

دانلود قالب مدیریتی Able pro
 Bootstrap , Angular & React Redux Admin Template

امتیاز: 4.8/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!