همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب مجله ای مدرن Beatrix برای وردپرس

Beatrix یک قالب جدید و جذاب برای وردپرس است که برای ساخت هر نوع مجله خلاقانه، خبری، وبلاگ، سایت مجله آنلاین، وبلاگ شخصی در هر دسته بندی مانند سبک زندگی، مد، تکنولوژی، فوتبال، سیاست، ویدیو، سفر، زیبایی، سلامتی، یوگا و غیره مناسب است. این قالب شامل همه چیز های است که برای یک خبرنامه اینترنتی یا مجله نیاز دارید.

برای اطمینان از اینکه قالب مطابق با نیازهای کسب و کار شما است، آن را برای سازگاری با هر دستگاهی که کاربران شما از آن استفاده می کنند، از جمله لپ تاپ، موبایل و تبلت، تست شده است. این قالب دارای طراحی تمیز، مدرن، کاربر پسند و بارگذاری سریع است و همچنین دارای یک پنل تنظیمات قدرتمند، انعطاف پذیر و کارآمد است که به صورت خودکار نرخ تبدیل، سرنخ ها و مشارکت کاربر را افزایش می دهد.

بیاتریکس به اندازه ای انعطاف پذیر است که به نیازهای متنوعی پاسخ دهد و با یک کلیک دسترسی به فونت ها و رنگ های نامحدود را فراهم می کند. این قالب با استفاده از تایپوگرافی شگفت انگیز و تمرکز بر قابلیت خواندن، برای بازدیدکنندگان تجربه کاربری با کیفیتی ارائه خواهد کرد.

دانلود قالب مجله ای مدرن Beatrix برای وردپرس
بئاتریکس / بیتریکس قالب خبری، مجله ای و وبلاگی وردپرس Modern Magazine WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!