همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب لندینگ Landrick

قالب اچ تی ام ال صفحه فرود و لندینگ Landrick با به روز ترین روش ها به صورت کاملا ریسپانسیو و بهینه برای نمایش در انواع دیوایس ها و صفحه های نمایش طراحی شده است. به این جهت این قالب در تمامی دستگاه ها به صورت صحیح به نمایش در خواهد آمد

در کدنویسی قالب لندریک از فریم ورک بوت استرپ بهره گرفته شده که از تمامی قابلیت های مرورگر نهایت استفاده را میبرد. طراحی مدرن قالب صفحه فرود و نرم افزار landrick زیبایی خیره کننده ای به وبسایتتان خواهد بخشید.

این قالب چند منظوره یک قالب بوت استرپ قدرتمند Saas & Software است. این یک قالب شرکتی اچ تی ام ال عالی برای راه اندازی انواع صفحه فرود، معرفی مشاغل، معرفی انواع نرم افزار و برنامه ها، اهداف بازاریابی، نمایندگی، معرفی هتل ها، مشاغل و تجارت های مدرن، نمونه کار شخصی، ارائه خدمات و حتی فروش هاست و دامنه و رویداد و سخنرانی و دوره آموزشی میباشد
لندریک کاملا واکنش گراست و در انواع صفحه نمایش و دستگاه خیره کننده به نظر می رسد. با این قالب کاربران سایت شما را دوست خواهند داشت چرا که به آنها یک تجربه کاربری منحصر به فرد (UX)، طراحی تمیز، مدرن و زیبا هدیه خواهید کرد.

دانلود قالب لندینگ Landrick
قالب اچ تی ام ال لندریک Saas & Software Landing Page Template

توجه : در پکیج فعلی، نسخه 4.3.0 فارسی فقط شامل لندینگ میباشد. به همراه این نسخه، ورژن 4.4.0 انگلیسی به صورت کامل در پکیج ارائه شده است.

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!