همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب دایرکتوری فریلنسر Freeio برای وردپرس

قالب Freeio یک قالب وردپرس مارکت فریلنسر با ارائه انواع ویژگی های هیجان انگیز و کیفیت کدنویسی بسیار بالا است. با استفاده از این قالب وردپرس، می توانید یک بازار فریلنسر کامل و ریسپانسیو و پاسخگو یا سایر پروژه های مشابه را ایجاد و راه اندازی کنید. این محصول دارای طراحی مدرن است اما در عین حال بر قابلیت استفاده، سلسله مراتب بصری و زیبایی شناسی تمرکز دارد تا از ناوبری و استفاده آسان برای کاربران نهایی اطمینان حاصل کند.

این سیستم جذاب به فریلنسرها و کارفرمایان اجازه می دهد تا در چند مرحله ساده در سایت ثبت نام کرده و پروفایل خود را ایجاد کنند. هنگامی که کار در بازار ارسال شد، فریلنسرها این گزینه را در اختیار خواهند داشت که پیشنهادات خود را برای بررسی توسط کارفرما ارسال کنند. پس از پذیرفته شدن یک پیشنهاد، کارفرما ملزم به پرداخت مبلغی است که توسط ادمین سایت دریافت می‌شود، پس از کسر کمیسیون مدیریت در بخش پرداخت‌های معلق، در سیستم کیف پول آن فریلنسر نیز نشان داده می‌شود. پس از تکمیل پروژه و تایید کارفرما، این مبلغ از قسمت موجودی معلق به موجودی موجود در کیف پول فریلنسر منتقل می شود. سیستم کمیسیون به ادمین امکان می دهد تا از این سیستم درآمدزایی موثر داشته باشد.

دانلود قالب دایرکتوری فریلنسر Freeio برای وردپرس
فریو قالب سایت دایرکتوری و فهرست وردپرس مشابه سایت جابینجا Freelance Marketplace WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!