همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاهی MediaCenter برای وردپرس

قالب MediaCenter از قالب های فروشگاهی وردپرس محبوب و بسیار جالب به شمار میرود. این قالب به طور انحصاری بر روی راه اندازی فروشگاه لوازم الکترونیک و فروش محصولات مشابه تمرکز کرده و به شما اجازه میدهد که فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از ووکامرس راه اندازی نمایید. البته این قالب علاوه بر ووکامرس، با Ecwid نیز سازگاری داشته و امکان استفاده از آن را نیز برای شما فراهم میکند.

rtl badge

farsi badge

قالب MediaCenter راست چین شده و به طور پیشفرض به همراه استایل های RTL به کاربران عرضه میشود. با توجه به همین موضوع و جهت سهولت در کار شما، مسترکد این قالب را برایتان به زبان فارسی ترجمه کرده و فایل ترجمه آن را در پایین همین معرفی جهت دانلود در اختیار شما قرار داده است. بنابراین اگر این قالب را برای راه اندازی فروشگاه خود انتخاب کنید، میتوانید همین حالا سایت خود را با استفاده از آن به زبان فارسی راه اندازی نمایید.

یکی از مواردی که در طراحی این قالب به طور حرفه ای به آن توجه شده، بارگذاری سریع و بهینگی قالب است. همانطور که میدانید بهینه بودن یک قالب و سریع بودن بارگذاری یک سایت، در حال حاضر از فاکتورهایی است که موتورهای جستجو نیز آن را مورد توجه قرار میدهند و در رتبه بندی سئو سایت ها نیز موثر است. بنابراین با به کار گیری این قالب و انجام بهینه سازی مناسب روی سایتتان میتوانید انتظار داشته باشید که سایتتان سریع و به شکلی بهینه و ایده آل بارگذاری شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد.

جستجوی زنده ی ایجکسی در قالب مدیا سنتر

این قالب به صورت کاملا کاربر پسند و مدرن طراحی شده و امکانات گسترده ای را برای سفارشی سازی در اختیار کاربران قرار میدهد. یکی از امکانات مدرن و جالب این قالب، امکان استفاده از جستجوی ایجکسی زنده است که به تازگی و در نسخه های جدید به آن افزوده شده است. لازم به ذکر است قالب MediaCenter با افزونه های متنوعی از جمله اسلایدر روولوشن و ویژوال کامپوزر نیز سازگار شده و به شما اجازه میدهد که از امکانات این افزونه ها در سایت خود بهره مند شوید.

طراحی واکنش گرا قالب فروشگاهی مدیاسنتر

طراحی این قالب به شکل کاملا واکنش گرا انجام گرفته. واکنش گرایی قالب MediaCenter باعث میشود که کاربران سایت شما میتوانند با هر دیوایسی از امکانات سایت شما بهره مند شده و روی کلیه دستگاه ها از جمله کامپیوترهای دسکتاپ، لپ تاپ ها، موبایل ها و تبلت ها از فروشگاه شما خرید کنند.

با ترکیب امکانات متنوع موجود در این قالب میتوانید برای خود سایتی طراحی کنید که به طور کامل با نیازهای شما سازگار بوده و به معنای واقعی کلمه، منحصر به فرد باشد. مثلا شما میتوانید سربرگ قالب را سفارشی سازی کرده و یا رنگ ها و فونت های آن را به طور کامل به دلخواه خود تنظیم کنید.

سفارشی سازی و تنظیم قالب mediacenter

در قالب فروشگاهی مدیاسنتر شاهد وجود یک کنترل پنل حرفه ای و گسترده هستیم که کلیه تنظیمات مورد نیازتان را میتوانید از طریق این پنل روی قالب اعمال کنید. استفاده از این پنل آسان بوده و به شما اجازه میدهد که از طریق یک رابط گرافیکی کاملا قابل درک، به مدیریت همه بخش های سایت خود بپردازید.

قالب مدیا سنتر سازگار با انواع دیوایس ها

جدا از مبحث طراحی، از لحاظ فنی هم امکانات جالبی در این قالب موجود است که میتواند نوع کارکرد فروشگاه اینترنتی شما را به شکل چشمگیری بهبود ببخشد. از میان این امکانات میتوان به مواردی همچون لیست خرید بعدی یا لیست آرزو، مقایسه محصولات، نمایش برند ها، امکان اعمال فیلتر بر اساس برند، امکان نمایش لیبل برای محصولات

برخی امکانات قالب MediaCenter :

  • طراحی واکنش گرا بر پایه bootstrap
  • دارای استایل های RTL
  • سازگار با انواع مرورگرها
  • دارای طرح های متنوع سربرگ
  • دارای طرح های متنوع منو
  • امکان سفارشی سازی رنگ قالب
  • امکان استفاده از مگامنوی حرفه ای
  • دارای صفحات تماس و درباره ما
  • دارای طرح های متنوع برای صفحه بلاگ
  • مجهز به امکان جستجوی زنده
  • امکان استفاده از بارگذاری تاخیری
  • امکان نمایش محصولات با 6 طرح متنو
  • دارای امکان نمایش برند های محصولات
  • بهینه شده برای موتورهای جستجو (سئو)
  • سازگار با افزونه WPML برای چند زبانه کردن سایت
  • امکان استفاده از فونت های گوگلی
  • و بسیاری امکانات دیگر …

پیشنمایش ترجمه فارسی قالب MediaCenter

همانطور که در ابتدای این معرفی نیز به این مسئله اشاره کردیم، مسترکد قالب مدیاسنتر را برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده تا امکان استفاده ی آسان از آن برای شما میسر باشد. در زیر تصاویری از برخی بخش های ترجمه شده قالب ووکامرس مدیا سنتر را مشاهده میکنید : (برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر، روی آنها کلیک کنید)

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی فایل fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در فولدر languages در مسیر نصب قالب آپلود کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!