همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاه لوازم آرایشی Hara برای ووکامرس

Hara یک قالب وردپرس کامل و جذاب است که برای هر فروشگاه زیبایی یا لوازم آرایشی مبتنی بر ووکامرس انتخابی مناسب است و همچنین می تواند برای هر وب سایت فروش محصولات ارگانیک یا وبلاگ مواد غذایی سالم به خوبی کار کند.

هارا یک منوی موبایل کاربردی برای سایت شما ایجاد می کند که خریداران شما را بدون زحمت به محصول مورد نظر هدایت میکند. شما میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن سایت خود را با بهره گیری از این محصول راه اندازی کرده و یک سایت موفق تجارت الکترونیک در اختیار داشته باشید.

از صفحات خانه و محصولات مسحورکننده گرفته تا بخش تماس با ما، فرآیند تسویه حساب کاربر پسند و حتی یک سیستم وبلاگ، همه امکانات برای شما در این قالب وجود دارد. برای اینکه بتوانید با هارا کار کنید نیازی به دانش کدنویسی ندارید. این قالب تجربه سفارشی سازی سایت را برای افراد تازه کار بسیار مناسب می کند.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون سازگاری با افزونه Slider Revolution، طرح‌بندی‌های مختلف فروشگاه و محصول، بارگذاری سریع، بهینه‌سازی برای موتور جستجو (سئو)، و پشتیبانی از حالت چند زبانه و چندین واحد ارزی اشاره کرد.

دانلود قالب فروشگاه لوازم آرایشی Hara برای ووکامرس
هارا قالب ووکامرس فروش محصولات زیبایی و لوازم آرایشی برای وردپرس Beauty and Cosmetics Shop WooCommerce Theme

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!