همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاهی Emllo برای شاپیفای

قالب شاپیفای Emllo راه حلی جذاب جهت نمایش وب سایت های خیره کننده است که می توانید از آن برای ساخت انواع وب سایت های تجارت الکترونیک استفاده کنید. امروزه فروشگاه های اینترنتی از انواع رو به رشد وب سایت هستند و برای رقابت در این مسابقه سخت دارا بودن یک وب سایت با کیفیت اجباری است. املو این تم یک تم Shopify خلاقانه و کاملا مدرن است.

این قالب دارای ویژگی ها و عملکردهای کاربردی زیادی است که آن را از سایرین متمایز می کند. از بین این موارد میتوان به مواردی مانند سبد خرید ایجکسی، قالب های چندگانه محصول، مگا منوی پیشرفته، پنجره بازشو خبرنامه، جستجوی پیشگویانه ajax، بارگذاری تنبل، چندین طرح شبکه و لیست، فونت Shopify و فونت سفارشی، لیست علاقه مندی ها و امکان کشیدن و رها کردن عناصر اشاره کرد.

دانلود قالب فروشگاهی Emllo برای شاپیفای
املو قالب فروشگاه لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی و گجت برای فروشگاه ساز شاپیفای The Electronics & Gadgets Responsive Shopify Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!