همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاهی Bajaar برای وردپرس

قالب Bajaar یک پوسته سازگار با ووکامرس انعطاف‌پذیر و سریع با جدیدترین طراحی مد روز و قابلیت‌های جذاب و کاربرپسند است. باجار عناصر و ویژگی‌های قدرتمند زیادی را به شما ارائه می‌کند و می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهید پیکربندی کند. از میان این امکانات میتوان به Shopengine WooCommerce Builder برای ساخت و سفارشی کردن صفحه تک محصول، صفحه سبد خرید، صفحه آرشیو، صفحه پرداخت، صفحه سفارش، صفحه حساب من و صفحه تشکر و .. اشاره کرد.

این قالب جذاب وردپرس همچنین با مقایسه محصول، لیست علاقه مندی ها، مشاهده سریع و نمونه های متنوع ارائه می شود که برای توسعه فروشگاه های تجارت الکترونیکی کوچک یا بزرگ به شدت مورد نیاز است. نیازی به هدر دادن زمان ارزشمند برای جستجوی سایر قالب های ووکامرسی وردپرس نیست. برای نشان دادن خلاقیت خود آماده شوید و روند توسعه فروشگاه جذاب تجارت الکترونیک خود را با تم وردپرس Bajaar شروع کنید.

دانلود قالب فروشگاهی Bajaar برای وردپرس
باجار قالب ووکامرس فروشگاهی چندمنظوره Highly Customizable WooCommerce WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!