همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Filpo مجموعه قالب HTML فرم فیدبک و نظرسنجی

قالب Filpo یک قالب سفارشی‌سازی شده برای ساخت فرم های نظرسنجی رضایت مشتری است که به شما کمک می‌کند با نظرسنجی آنلاین رضایت مشتریان خود را از خدمات و محتوای ارائه شده خود بسنجید.

این قالب به آسانی قابل سفارشی‌سازی، به اشتراک گذاشتن و جاسازی است. کافی است آن را انتخاب کنید تا کسب و کار خود را برای فرم نظرسنجی رضایت مشتری، فرم بازخورد مشتریان محصول و نظرسنجی خدمات مشتری بهبود دهید. قالب قابل تنظیم فیلپو به راحتی بازخورد را به صورت آنلاین جمع‌آوری خواهد کرد.

ویژگی‌های این قالب شامل استفاده از Bootstrap، طراحی کاملاً واکنش‌گرا، صفحات HTML معتبر، فرم نظرسنجی رضایت مشتری، فرم بازخورد مشتریان محصول و فرم نظرسنجی خدمات مشتری است.

همچنین، این قالب با مرورگرهای اصلی (IE، Microsoft Edge، Firefox، Chrome، Opera و Safari) سازگار است، کد آن به صورت توضیح‌داده شده است، از آیکون FontAwesome و فونت وب گوگل استفاده می‌کند، این قالب مستند است، صفحات پروژه بسیار زیبایی دارد و با عناصر انعطاف‌پذیر، قابلیت سفارشی‌سازی به بهترین شکل را داراست.

دانلود قالب فرم بازخورد و نظرسنجی Filpo
فیلپو تمپلیت فرم های دریافت نظر مشتری و فید بک اچ تی ام ال Feedback Form & Survey Template

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!