همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب صفحه فرود Innovio برای وردپرس

قالب اینویو قالبی چندمنظوره برای راه اندازی صفحات فرود در وردپرس است. با استفاده از این قالب میتوانید انواع صفحات لندینگ با مضامین مختلف از جمله SaaS و ارائه انواع سرویس ها، معرفی نرم افزار ها، استارتاپ ها و سایر صفحات فرود دیگر را ایجاد نمایید. با استفاده از این قالب محدودیتی در پیاده سازی طرح دلخواه خود نخواهید داشت. از این محصول همچنین میتوانید جهت پردازش داده ها، سایت های یادگیری و آموزش ماشین و انواع وبسایت های شرکتی دیگر بهره گیری کنید.

از امکانات این محصول میتوان به مواردی همچون امکانات سفارشی سازی متنوع، پنل مدیریتی گسترده، عدم نیاز به دانش برنامه نویسی، طراحی بهینه برای موتورهای جستجو، سازگاری با افزونه سئوی یوست، سازگاری با نمایشگر های رتینا و طراحی ریسپانسیو، وجود انواع شورتکد های کاربردی، پشتیبانی از مگامنو، وجود طرح بندی های متنوع نمایش نمونه کار ها، امکان بهره گیری از طراحی جعبه ای، سازگاری با ووکامرس و پشتیبانی از اسکرول نرم اشاره کرد.

دانلود قالب صفحه فرود Innovio برای وردپرس
اینوویو قالب چندمنظوره لندینگ وردپرس Multipurpose Landing Page Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!