همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب شرکتی Intime راست چین برای وردپرس

قالب Intime یک قالب قدرتمند شرکتی است. این قالب قابلیت راه اندازی سایت انواع شرکت ها را دارا بودن و بخصوص برای شرکت های خدمات مشاوره ای و مالی انتخابی عالی به شمار میرود. امکانات متعدد ارائه شده در این قالب، همگی دست در دست هم داده و امکان راه اندازی یک سایت منحصر به فرد و کاربردی را برای شما فراهم خواهند کرد. در این قالب همچنین میتوانید نمونه کارهای شرکت خود را به نمایش گذاشته و از این طریق مشتریان بالغوه خود را تبدیل به منابع کسب سوددهی و در آمد بیشتر نمایید.

این قالب از صفحه ساز درگ اند دراپ المنتور پشتیبانی میکند و همچنین استفاده از ان و راه اندازی بخش های مختلف آن بی نیاز از کدنویسی و به آسانی صورت میپذیرد. از دیگر امکانات آن میتوان به مواردی همچون طراحی ریسپانسیو و سازگار با نمایشگر های رتینا، سازگاری با افزونه WPML برای راه اندازی سایت های چند زبانه، پنل مدیریتی قدرتمند، سازگاری با فرم تماس 7 و سازگاری با انواع مروگر ها اشاره کرد.

اینتایم برای موتورهای جستجو بهینه شده و اصول سئو در آن مورد توجه قرار گرفته است. این قالب همچنین به همراه استایل های راست به چپ به کاربران عرضه شده که کار شما در راه اندازی سایت های فارسی زبان به شکل چشمگیری آسان تر خواهد نمود.

farsi badge

rtl badge

پیش نمایش ترجمه فارسی قالب اینتایم

در زیر تصاویری از بخش هایی از قالب اینتایم را که برای شما به زبان فارسی ترجمه کرده ایم مشاهده میکنید. برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر روی تصویر بندانگشتی دلخواه کلیک کنید :

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل case-theme-core-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.
فایل intime-fa_IR.mo را در مسیر
wp-content/languages/themes بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!