همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب ساختمانی Konstruktion برای وردپرس + راستچین

قالب Konstruktion یک تم وردپرس قدرتمند مناسب راه اندازی سایت های ساخت و ساز و معماری مدرن است که با توجه به نیازهای واقعی مشاغل فعال در این صنعت ساخته شده است. این قالب تمام ویژگی های لازم برای ساخت یک سایت برای شرکت ساختمانی، استودیوی معماران یا شرکت توسعه املاک شما را دارد. کار خود را به نمایش بگذارید و توجه مشتریان خود را به خود جلب کنید!

قالب کانستراکشن به طور کامل بر پایه Elementor Pro طراحی شده است. این قالب حتی با پرو المنتس ProElements جایگزین Elementor Pro نیز کار می کند. در این قالب گزینه هایی برای حذف کد تم بر اساس هر ابزارک در اختیار شما قرار گرفته است. در آن میتوانید انواع فرم ها و پاپ را با استفاده از المنتور پرو ایجاد نمایید. این قالب در واقع یکی از بهترین انتخاب ها برای مبتدیان خواهد بود چرا که نیازی به یادگیری پنل گزینه های تم جدید برای شما یا مشتریانتان نیست و برای کار کردن با بخش های مختلف این قالب فقط به وردپرس به همراه Elementor + Elementor Pro نیاز دارید.

دانلود قالب ساختمانی Konstruktion برای وردپرس + راستچین
کانستراکشن قالب خدمات راه سازی، عمران، ساختمان سازی و سایت صنعتی وردپرس Construction and Architecture

امتیاز: 4.6/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!