همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب ری اکت خبری Ncmaz راستچین

الگوی وبلاگ و مجله Ncmaz که با استفاده React Typescript و Tailwind css ساخته شده است، برای ایجاد رابط کاربری عالی سریعتر از همیشه برای وبلاگ ها یا مجلات مبتنی بر ReactJS انتخابی عالی است. پروژه ReactJS خود را با Ncmaz شروع کنید و طراحی رابط کاربری و گردش کار فرانت اند خود را ساده کنید. نک ماز با دقت طراحی شده است، بسیار مدرن بوده و دارای طراحی منحصر به فرد، سبک کاملا جدید و مناسب نسل جدید مجلات اینترنتی است.

این تم بر پایه تیل ویند سی اس اس ساخته شده است و برخی از ویژگی های آن شامل وجود نسخه های تیره و روشن، کامپوننت های ری اکت، طراحی هد لس، ساخته شده با Vitejs، و وجود React Hooks و React Router است. این قالب همچنین امکان استفاده به صورت راستچین را نیز برای شما فراهم می آورد.

این قالب وابستگی ای به jQuery نداشته و از هوک های React برای مدیریت حالت پشتیبانی میکند. از دیگر امکانات این قالب میتوان به کیت ابزار React Redux، سیستم ساخت مبتنی بر Vitejs و Eslint، کامپوننت های تعاملی و داده های نمایشی روی کامپوننت ها اشاره کرد.

دانلود قالب ری اکت خبری Ncmaz راستچین
نکمز / نکماز / ان سی ماز قالب ری اکت ساخت مجله ای و وبلاگی راست به چپ Blog, News Magazine React + RTL Template

محصول مرتبط : دانلود قالب Ncmaz برای وردپرس

محصول مرتبط : دانلود قالب Headless نکست جی اس Ncmaz برای وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!