همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب رستوران EasyEat برای وردپرس

EasyEat یک قالب وردپرس مدرن و شیک برای انواع پاپ آپ های غذاست. این قالب برای همه نوع کسب و کارهای مرتبط با غذا مناسب است، مانند کامیون غذای خیابانی، رستوران، کافه، نانوایی، گالری غذا، فروشگاه آنلاین، پیتزایی، رزرو آنلاین و ارائه منو، غذای ارگانیک، اسنک بار، کافه، چای خانه، بیسترو، سایبرکافه، میلک بار، غذاخوری، فست فود و برگر، سالن ناهار خوری، گریل، پیتزریا، باغ ، ارائه انواع نوشیدنی و موارد مشابه انتخابی مناسب است.

این قالب خلاقانه با استفاده از صفحه ساز المنتور ساخته شده و قابلیت‌های قدرتمندی از جمله پرداخت الکترونیکی از طریق ووکامرس و WPML را داراست.

برخی ویژگی‌های قالب Street Food وردپرس شامل درخواست آنلاین آسان برای پذیرایی، مدیریت منوی رستوران، افزونه‌های قالب فست‌فود و غذای تحویلی وردپرس، رابط کاربری بصری و طرح اطلاعاتی قدرتمندی، کاملاً واکنشگرا و سازگار با نمایشگر های Retina است.

دانلود قالب رستوران EasyEat برای وردپرس
ایزی ایت قالب فست فود و تهیه غذا برای وردپرس Street Food Restaurant WordPress Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!