همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب داشبورد مدیریت Tailwick

Tailwick یک قالب مدیریت و داشبورد طراحی شده با استفاده از Tailwind CSS به شکلی کاملا کارآمد و کاربرپسند است. این قالب ریسپانسیو، همراه با قابلیت‌های گسترده‌ شخصی‌سازی و مجموعه‌ای غنی از کامپوننت‌های از پیش طراحی شده، صفحات و چیدمان‌هایی را ارائه می‌دهد که به شما در ساخت داشبوردهای خیره‌کننده و کاربردی برای پروژه‌هایتان کمک می‌کند.

تیلویک دارای انواع نسخه های HTML، React Js، Vue ، Angular ، Laravel ، Svelte Js، ASP.Net Core ، MVC5، Node Js، Symfony، PHP، CodeIgniter، Yii، Django و Flask به همراه Tailwind CSS و Vite میباشد.

فرقی نمی‌کند به دنبال ساخت چه چیزی باشید، یک وب‌اپلیکیشن، داشبورد، پنل مدیریت، پلتفرم تجارت الکترونیک، سیستم مدیریت منابع انسانی، شبکه اجتماعی، کلاینت ایمیل، داشبورد تحلیلی یا هر رابط کاربری مبتنی بر SASS، قالب داشبورد مدیریت Tailwick بدون شک یک انتخاب ایده‌آل شماست.

قالب Tailwick از مدهای مبتنی بر متغیرهای SCSS استفاده می‌کند و پشتیبانی از زبان‌های راست به چپ (RTL) را نیز ارائه می‌دهد. تیم توسعه‌ی با دقت کدهای مینیمال را برای ارائه یک رابط کاربری بصری جذاب ساخته‌اند. علاوه بر این، این قالب از حالت‌های تیره، روشن و به همراه سایر گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد پشتیبانی می‌کند.

دانلود قالب Tailwick
تیل ویک قالب پنل مدیریت چندمنظوره Tailwind CSS Admin & Dashboard Template

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!