همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب داشبورد انگولار Kripton

کریپتون قالب داشبورد و ناحیه مدیریت angular است. این قالب دارای بخش های متنوعی جهت انجام انواع عملیات کریپتوکارنسی بوده و بخش های متنوعی همچون جزئیات سکه ها و رمز ارز ها، نمایش جزئیات کیف پول، نمایش تراکنش ها، پروفایل اپلیکیشن و نمایش انواع چارت و نمودار ها میباشد. کریپتان کاملا ریسپانسیو بوده و امکان استفاده کاربران در دیوایس های موبایل و تبلت را میسر میسازد. این داشبورد همچنین از رنگ های متنوع و تم های زیبا و جذاب پشتیبانی میکند که با انتخاب آنها میتوانید سایت خود زیبایی بیشتری ببخشید.

این قالب از انواع سربرگ ها و سایدبار ها با استایل های متنوع پشتیبانی کرده و همچنین از حالت نمایش روشن و تیره پشتیبانی میکند. از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از حالت راست به چپ، وجود انتخاب های متنوع برای طرح بندی داشبورد، پشتیبانی از انواع مرورگرها، بهره گیری از انگولار متریال و ng bootstrap، پشتیبانی از آیکن های متنوع امکان استفاده از گالری تراز شده و کاروسل، وجود بیش از 80 صفحه داخلی، امکان استفاده از صفحات فروشگاهی و پشتیبانی از فونت های گوگل و Chart.js جهت ایجاد انواع نمودار اشاره کرد.

این قالب همچنین از کدنویسی معتبر W3C بهره گرفته و با نمایشگرهای رتینا نیز سازگاری دارد. در این محصول انواع عناصر و کامپونننت ها با قابلیت استفاده مجدد جای داده شده اند تا شما بتوانید با استفاده از این عناصر، رابط کاربری دلخواه خود را در وب اپلیکیشن مورد نظر پیاده سازی کنید.

دانلود قالب داشبورد انگولار Kripton
کریپتون قالب داشبورد ادمین کریپتوکارنسی انگولار Crypto Admin Angular Dashboard Template

امتیاز: 4.3/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!