همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب خبری JA Teline V برای جوملا

قالب خبری JA Teline V برای جوملا از محصولات وبسایت نام آشنای joomlart.com است. این قالب از محبوب ترین قالب ها در زمینه ایجاد وبسایت های خبری و مجله ای به شمار میرود که با داشتن حدود 40 هزار دانلود تا امروز، میتواند انتخابی بسیار مناسب برای ایجاد انواع مجلات و وبسایت های خبری، تفریحی و … باشد.

قالب Teline V قالبی بسیار زیباست که در کنار زیبایی های خود، امکانات گسترده ای را نیز به کاربران ارائه میدهد. این قالب با داشتن امکان واکنشگرایی، به شکلی بسیار مناسب به تغییرات اندازه صفحه واکنش نشان داده و خود را با اندازه ی دیوایس کاربر مطابقت میدهد.

طراحی بر مبنای t3 framework

طراحی قالب جوملا JA Teline V بر پایه ی فریم ورک قدرتمند T3 انجام شده. همانطور که حتما خودتان هم میدانید، T3 Framework بر مبنای HTML5 و Bootstrap کار میکند. استفاده از این فریم ورک در قالب Teline باعث شده که اولا این قالب از لحاظ سرعت بارگذاری بهتر عمل کند و همچنین به صورت پیشفرض، کد آن برای موتور های جستجو بهینه باشد (SEO).

JA Teline V به قالب بندی های متنوعی برای انواع محتوا مجهز است. این قالب بندی ها شامل حالت خبری/مجله، حالت رویداد و مناسبت ها (Events)، حالت چند رسانه ای، حالت گالری و حالت وبلاگی میباشد. همچنین شما این امکان را دارید که برای نوشته های خود، یکی از انواع مقاله، رویداد، موضوع، ویدیو و گالری را بر اساس نیاز خود برگزیده و از میان انواع موجود، Content Type دلخواه خودتان را برای آیتم ارسالیتان برگزینید.

استفاده از ACM در قالب خبری JA Teline V

این قالب جوملا با بهره گیری از ACM به شما اجازه میدهد که مطالب وبسایت خود را به شکل دلخواه خود و در قالب باکس های مختلف و متنوع در سایت به نمایش در بیاورید. همانطور که میدانید با استفاده از چنین امکانی، شما میتوانید سایتتان را به یک مجله ی تمام عیار اینترنتی تبدیل کنید. از امکانات دیگری که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که شما میتوانید به هر یک از دسته بندی های خود، رنگ خاصی را اختصاص دهید تا زمانی که کاربر از آن دسته دیدن میکند، رنگ مورد نظر شما برای آن دسته در بخش های مختلف سایت و منو به چشم بخورد. همچنین با مجهز بودن این قالب به امکان استفاده از Mega Menu میتوانید به بهترین شکل، منو هایی کاملا کاربردی در وبسایت خود در اختیار کاربرانتان قرار دهید. امکان دیگری که در این بخش در رابطه با منو در اختیار شماست، امکان استفاده از منوی چسبنده یا Sticky Menu است که با فعال کردن این حالت، زمانی که کاربر به پایین اسکرول میکند، باز هم بدون مشکل به منوی اصلی سایت که در بالای آن قرار میگیرد، دسترسی خواهد داشت.

مواردی که در این معرفی کوتاه به آنها اشاره کردیم، تنها بخشی از امکانات قالب بسیار زیبا و قدرتمند JA Teline V هستند. شما میتوانید با مشاهده ی دموی این قالب، با آن آشنایی بیشتری پیدا کنید.

این قالب را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 5.0/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!