همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب خبری و مجله ای Neoton برای وردپرس + RTL

قالب Neoton قالب مدرن و منحصر به فرد وبلاگ اخبار و مجلات آنلاین وردپرس است. این قالب برای هر نوع سایت اخبار/مجله یا هر موضوعی مانند وبلاگ‌ها، مجلات ورزش، بلاگ مد و پوشاک، سایت و مجلات علمی، روزنامه آنلاین فوتبال، سایت های اخبار سیاسی، سایت ویدیوی، وبلاگ سفر، سایت‌های مجله سلامت و غیره انتخابی مناسب است. این تم وردپرس شامل همه چیزهایی است که برای یک سایت خبری/مجله ای به آن نیاز دارید.

با استفاده از این تم هر کسی می تواند وب سایت خود را “بدون نیاز به مهارت برنامه نویسی” بسازد. هر کسی می تواند رنگ سایت / تنظیمات دیگر را از تنظیمات طرح زمینه تغییر دهد بدون اینکه نیاز به مهارت های ویژه داشته باشد.

در این قالب همچنین از صفحه ساز پیشرو وردپرس یعنی Elementor Page Builder استفاده شده است. زمان آن فرا رسیده است که با یک صفحه ساز زنده، بدون محدودیت در طراحی، سایت خود را بسازید. با تمامی این اوصاف قالب نیوتون یک انتخاب عالی برای ریدیزاین سایت فعلی شما یا راه اندازی سایت جدیدتان خواهد بود.

دانلود قالب خبری و مجله ای Neoton برای وردپرس + RTL
نیوتون نئوتون قالب سایت مجله ای و خبری وردپرس با پشتیبانی از حالت راست به چپ News Magazine WordPress Theme

امتیاز: 4.5/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!