همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب تیلویند داشبورد ادمین Vristo

قالب مدیریت چند منظوره Vristo یک قالب قدرتمند ناحیه مدیریت و ساخت انواع پنل CRM بر اساس Tailwind CSS است که همراه با برنامه های کاربردی برای ساخت اپلیکیشن بک‌اند شما به ساده ترین شکل، همراه شده است.

این تم مدیریت شامل مجموعه‌ای از دموهای جذاب با طراحی بهینه است که با جلوگیری از شروع پروژه ها از ابتدا در زمان و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند. قالب مدیریت وریستو همچنین دارای بسیاری از کامپوننت ها با قابلیت استفاده مجدد مانند دکمه‌ها، نمودارها، ابزارک‌ها، فرم‌ها، جداول و مجموعه ای از عناصر است که می‌توانید در پروژه خود از آنها بهره بگیرید. این قالب دراای طراحی واکنش گرا است و با دستگاه های تلفن همراه در هر اندازه ای سازگار است.

با برنامه ها، مؤلفه ها و صفحاتی که در این قالب مدیریتی گنجانده شده است، این محصول بدون شک یک نقطه شروع عالی برای پروژه بعدی شما است.

اگر توسعه‌دهنده‌ای هستید که به دنبال یک قالب مدیریتی هستید که مناسب نیازهای توسعه‌دهندگان بوده و غنی از ویژگی‌ها و بسیار قابل تنظیم باشد، به دنبال چیزی بجز الگوی مدیریت وریستو نباشید. در این قالب از بالاترین استانداردهای صنعت پیروی شده است تا بهترین قالب مدیریت برای شما به ارمغان آورده شود که نه تنها سریع بوده و استفاده از آن است، بلکه بسیار مقیاس‌پذیر و قابل گسترش نیز هست. با ارائه حداکثر راحتی و انعطاف پذیری، می توانید هر برنامه ای را که می خواهید با زحمت بسیار کمی با استفاده از این محصول بسازید.

دانلود قالب تیلویند داشبورد ادمین Vristo
وریستو / ریستو قالب ناحیه مدیریت تیل ویند سی اس اس Multipurpose Tailwind CSS Admin Template

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!