همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب تک صفحه JA OnePage برای جوملا

قالب تک صفحه JA OnePage یکی از محصولات محبوب کمپانی JoomlArt است که تا امروز بیش از 347000 بار در این سایت مورد دانلود قرار گرفته. تک صفحه بودن این قالب به این معناست که کلیه ی اطلاعات و امکانات مورد نیاز کاربر را از طریق آن میتوانید در قالب تنها یک صفحه به کاربر سایت خود ارائه کنید و کاربر بتواند بدون بارگذاری مجدد صفحه و یا رفتن به صفحه ی دیگری، به تمامی امکانات مورد نیازش دسترسی داشته باشد. در واقع در چنین حالتی، کلیک بر روی هر یک از آیتم های منوی سایت، کاربر را به همان بخش در صفحه هدایت میکند و به این جهت که این عمل نیازمند بارگذاری صفحه ی دیگری نیست، تجربه ای روان و بی وقفه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

واکنشگرایی قالب JA OnePage برای جوملا

قالب JA OnePage در عین سادگی در طراحی، مزایای بی نظیری را با خود به همراه دارد. اولین مزیت این قالب، واکنشگرایی آن است. قالب های واکنش گرا این قدرت را دارند که خود را با اندازه صفحات دیوایس های مختلف تطبیق داده و بر اساس اندازه ی صفحه، شکل خود را به حالتی مناسب تغییر دهند. بنابراین کاربران شما چه از صفحات عریض، چه تبلت و یا موبایل استفاده کنند، در تمامی این حالات، تجربه ی مناسبی از کار با قالب JA OnePage خواهند داشت. همچنین جالب است بدانید که برای نمایش بهتر منو و بهره گیری از فضای موجود صفحه در قالب OnePage از منو های off-canvas استفاده شده که هم نمای جالبی دارند و هم استفاده از آنها برای کاربران آسان خواهد بود.

rtl badge

در طراحی این قالب تک صفحه از T3 Framework بهره گرفته شده. این فریم ورک خودش به تنهایی مزایای بسیار زیادی دارد. مثلا یکی از مزایای آن این است که امکانات مدیریتی بسیار گسترده ای را در اختیار مدیر سایت قرار میدهد تا مدیر سایت بتواند سفارشی سازی های دلخواه خود را به بهترین شکل بر روی قالب اعمال کند. اما امکان بسیار جالب توجهی که بخاطر استفاده از این فریم ورک در این قالب وجود دارد، امکان استفاده از قالب در حالت RTL یا راست به چپ است. بنابراین قالب JA OnePage به صورت پیشفرض برای استفاده در زبانی مثل فارسی که نیازمند استایل های راست به چپ است آماده بود و برای نمایش این نوع محتوا، نیازی به اعمال تغییر نخواهد داشت.

تنوع رنگ در قالب ja onepage برای جوملا

جی ای وان پیج محصول جوملارت، توانسته به خوبی، تنوع را در کنار سادگی برای کاربران به ارمغان بیاورد. در این قالب 5 استایل رنگ کاملا مجزا و جذاب در اختیار شما قرار میگیرد که بر اساس سلیقه ی خود میتوانید هر کدام را که مد نظر شماست انتخاب کرده و بر روی سایتتان اعمال کنید. این استایل ها تنوع جالبی دارند و یک بازه ی کامل فلت و مدرن تا retro را شامل میشوند و استفاده از آنها بسیار لذت بخش است.

این روز ها اهمیت سئو بر هیچ کس پوشیده نیست و وبمستر ها هم به همین جهت سعی میکنند همیشه قالب هایی را انتخاب کنند که به صورت پیشفرض با استاندارد های سئو تطابق داشته و از این استاندارد ها به خوبی پیروی کرده باشند. به گفته ی طراحان این قالب، اینکه شما محتوای خود را در قالب تنها یک صفحه به کاربران خود ارائه میدهید، چیزی از بهینه بودن این قالب برای موتور های جستجو کم نمیکند و قالب JA OnePage دقیقا به اندازه دیگر قالب های تولید شده توسط joomlart با استاندارد های سئو هماهنگی دارد.

جالب است بدانید که این قالب جزو اولین قالب هایی joomlart است که از JA Content Pop Up در نمایش بخش هایی از سایت مانند پورتفولیو بهره میبرد. ماژول JA Content PopUp کارکرد بسیار جالبی دارد که با استفاده از آن میتوانید آیتم ها و محتوای دلخواه خود را در قالب یک پاپ آپ لایت باکس در سایت به نمایش در آورده و در اختیار کاربران قرار دهید. نحوه ی کارکرد این مازول را میتوانید در بخش پورتفولیوی دموی اصلی قالب OnePage در سایت جوملارت مشاهده کرده و با این ماژول آشنایی بیشتری پیدا کنید.

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!