همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Cariera قالب استخدام و کاریابی وردپرس

قالب Cariera یک قالب وردپرس حرفه ای بر پایه افزونه WP Job Manager است. این قالبیک راه حل کامل برای کارفرمایان و افراد جویای موقعیت های شغلی است که طرح‌بندی‌های شغلی مختلف، آمارهای پیشرفته، سیستم پیام‌رسانی خصوصی، داشبورد ممتاز برای هر نقش کاربر و گزینه‌های جستجوی پیشرفته را به شما ارائه می‌دهد.

این تم وردپرس بر پایه صفحه ساز Elementor ساخته شده است، یکی از محبوب ترین صفحه سازها در بازار وردپرس بوده و با هزاران عنصر سفارشی ارائه می شود. توانایی سفارشی کردن هر جنبه از طرح بندی، نقطه قوت منحصر به فرد Cariera است. رنگ‌های نامحدود، فونت‌های گوگل، سایدبارهای متحرک، سربرگ های جذاب و فوتر های متعدد و ترکیب آن با یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس یعنی Slider Revolution برای ساخت انواع گالری‌ و اسلایدشو های جذاب که به وب‌سایت شما جلوه‌ای خیره‌کننده ای هدیه می‌دهد، از دیگر جنبه های مثبت این قالب است.

کریرا یک تم سبک وزن با عملکرد بهینه و با سرعت بالا، قابل تطبیق برای همه صفحه‌ها و مرورگرها، آماده استفاده در نمایشگر های رتینا، قطعا انتخاب مناسبی برای شرکت‌ها و مشتاقان فرصت های شغلی خواهد بود. همه بازدیدکنندگان از آسان بودن کار با این قالب با فیلترهای مدرن جستجوی کار، فرآیندهای ارسال CV و رزومه،و همچنین تماس با نامزدها/کارفرمایان از طریق فرم تماس 7 لذت خواهند برد. بازدیدکنندگان شما همیشه اولین کسانی هستند که با اشتراک در وب سایت شما از آخرین اخبار مطلع می شوند. از طریق افزونه اشتراک MailChimp که با این قالب سازگار است میتوانید به همین امر مهم دست پیدا کنید.

این تم همچنین با طراحی منحصر به فرد و سازگار با افزونه WooCommerce ارائه می شود که به شما امکان می دهد کالاهای خود را نیز از طریق وب سایت خود به فروش برسانید.

دانلود قالب استخدام و کاریابی Cariera برای وردپرس
کریرا قالب جاب بورد دایرکتوری آگهی استخدام و یافتن فرصت های شغلی وردپرس Job Board WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!