همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب دایرکتوری و آگهی Listygo برای وردپرس

شاید بتوان گفت که Listygo بهترین قالب وردپرس دایرکتوری است که با طراحی خلاقانه، تمیز، معاصر و شیک ساخته شده است. این قالب دارای ویژگی‌های متعددی است که آن را برای نمایش آگهی های شما ایده‌آل می‌کند.

اگرچه این قالب می‌تواند برای وبسایت‌های مختلف در حوزه‌های های مختلف خدمات رسانی کند، اما لیستیگو به طور ویژه وبسایت‌های دایرکتوری و لیستینگ بسیار مناسب است.

این قالب یک قالب با کیفیت بالا است، از سهولت سفارشی‌سازی ان گرفته تا افزونه‌های سفارشی‌سازی آن. با توجه به سازگاری با گوتنبرگ، لیستیگو به شما امکان می‌دهد از سازنده بلوک کاربرپسند وبسایت وردپرس برای ساخت صفحات خود استفاده کنید.

این قالب همچنین همراه با سازنده صفحه المنتور است که با بیش از ۵ میلیون نصب فعال در سراسر جهان، یک انتخاب محبوب است. هر دو صفحه ساز المنتور و گوتنبرگ به شما امکان می‌دهند با استفاده از یک رابط درگ اند دراپ سایت خود را سفارشی کنید.

دانلود قالب دایرکتوری و آگهی Listygo برای وردپرس
لیستیگو قالب فهرست طبقه بندی شما و سایت تبلیغاتی و آگهی آنلاین وردپرس Directory & Listing WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!