همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب آموزش آواز و خوانندگی Vocal برای وردپرس

قالب Vocal دارای طراحی جذاب مدرن و کاربردی و قابل استفاده در وردپرس است. این قالب برای مدرسه هنرهای معاصر، مدرسه موسیقی، کلاس های آواز، آموزش صدا، کلاس های هنری برای کودکان، استودیوی هنری، سلفژ و آموزش آواز و هر آژانس اجتماعی خلاق و موارد مشابه دیگر ساخته شده است.

این قالب هم برای کلاس های خصوصی و هم برای کلاس های گروهی شرکتی انتخابی مناسب است. وکال با افزونه The Events Calendar سازگار است و به شما امکان می دهد برنامه رویداد های خود را ایجاد کنید و به دانش آموزان اجازه دهید برنامه کلاس های خود را بررسی کنند.

این تم کاملاً ریسپانسیو و آماده استفاده در نمایشگر های رتینا است، بنابراین در هر پلتفرمی جذاب به نظر می رسد. این محصول همچنین با مجموعه ای از افزونه های ممتاز مانند Revolution Slider، elegro Crypto Payment، Elementor، Smash Balloon Instagram Feed نیز سازگار است تا راه اندازی وب سایت شما را آسان تر کند. و البته، این قالب با پشتیبانی از WooCommerce همراه شده است تا به شما فرصتی برای فروش آنلاین کالا از طریق وب سایت خود ارائه دهد.

دانلود قالب آموزش آواز و خوانندگی Vocal برای وردپرس
وکال قالب آموزش خوانندگی، تعلیم صدا، آواز و سلفژ برای وردپرس Singing & Voice Artist WordPress Theme

امتیاز: 4.6/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!